» Dec. 15, 2012

Blogg.se appen vill inte alls som jag. Det förra inlägget (nedanför) skrev jag i morse, men det publicerades nu, ca 10h senare... Har inte haft sånna jätte problem innan, eller såklart så hände det ibland. Men nu med nya mobilen blir jag tokig! Det är som om inlägget måste "vila" i några timmar innan man kan publicera det.

Vid 2 åkte jag och mamma och hämtade upp Hanna, Hannes och Ture. Vi åkte till en julmarknad ute på kaggeholm. Det vi hade hört om den, var att den var sååå fin och bas bra saker om den. Jag vet inte vad deras nivåer på en bra julmarknad är. Men det har var så att säga ingen bra, alls. Det enda roliga var att vid utgången kunde man köpa "hemliga" klappar. Sånna som redan var inslagna så man inte visste vad dom skulle innehålla. Vi köpte 3st som vi öppnade när vi kom hem.

Sen hemma hos Hanna bakade jag Lussebulle, dom står just nu och svalnar, så får vi sedan se hur dom smakar. Ledans jag gjorde dom, började dom andra med julpysslet. När bullarna var i ugnen gjorde jag x och en te box. Blev riktigt börjar med den, men det tig sin lilla tid, bild nedanför.




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback