» Då satt man där igen

Tillbaka till verkligheten, slut på det roliga och dax för att ta tag i saker och ting. Under lång tid har jag levt med insikten utav att det löser sig senare, jag orkar inte ta tag i det nu och enbart skjutit upp stora saker. Bortförklaringar och undanflykter har varit en stor del utav mitt liv och hur jag valt att hantera situationer. Men hur mycket jag än flyr undan och sopar problmen under mattan kommer de tillslut att komma tillbaka. Högarna av problem sjunker inte utav sig själva har jag genom den hårda vägen fått ta lärdom utav. 
 
Att somna vardera kväll men mycket bärandes på axlarna, att komma hem med tankarna av att läga sig i dvala och aldrig mera vakna upp. Det tär. Det tär brutalt. Jag må inte vara den med mest koll, jag må vara den med enbart ja som svar utan iblick till lösning. Men det är en del av mig, det är vem jag är, har varit och antagligen alltid kommer att vara. Men något måste förendas, för såhär jag levt kan jag inte mycket längre leva.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback