» Finns det en genväg

Finns det en genväg, finns det något kryphål eller finns det en fusklista att följa för att ta sig tillbaka. Jag gick ut starkt och föll ännu hårdare, rent utsakt magplaskt rakt ned i den den kalla grymma gatan kallad verkligheten. Så nu är jag tillbaka, i det gamla vanliga modet. Sjuk, igen. Feber och även en dänga urjobbig förkylning. Men jag har tro uppe, och en rejäl dos av alvedon samt den magiska drycken extra starkt och extra allt kaffe.
Sen i måndags har jag varit hemma, instäng och bortkopplad bakom dessa väggar av mitt nuvarande boende. Every step I take and every move I make är som ett uppvaknande av att lägga av, nu. Friskheten har dock börjat få se sina ljusglimtar, i form av utråkadhet och snart en 18 åring klättrande på väggarna. Men jag håller i mig i schack. Vill, får och ska inte falla ned i dessa falska förhoppningar om att det är över, måste våga stå emot kraften att ta mig ut i världen redan nu. 
 
 
 
 
 


.
07 September, 2016 - 17:01

Snälla, snälla lev ditt liv. Du oroar dig för mycket, och har så många som älskar dig så innerligt. Du tar dig ur detta utan problem, ge inte upp❤️


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback