» En helg utan anderum

Hemkommen fredag efter break i livet, han dock snabbt bara hem för att sedan vända tillbka. Hoppade i arbetskläderna och tog min till andra ön för extra hjälp till gården där. Slutade 23 och skjutsade då in en arbetspolare och hennes vän till Sumpan. 
 
 
Lördagen fick jag sovmorgon till 11 då jag sedan jobbade på som servitris på golfresturangen till 18 när jag stängde. Hem snabbt, duscha snabbare och åka snabbast till Johanna. Upphämtade henne och drog som blixten till Natta och mötte upp resterande av tjejerna, fick ta del utav daimtårta, prat och massa skratt. På hemvägen vart den en kortis förbi Nicole på en skön och efterrlängtad promenad i månskenet fylld av härligheter.
 
 
Söndagen vart det upp tidigt, kl 8.45 ombytt och klar nere vid fotbollsplanen för att vara ledare till 6åringar tillsamans med 4 andra klippor i min grupp. Avklarade detta runt 10.35 där jag direkt åkte ifrån, tog med min en cola och svichade tillbaka ut till golfbanorna för att 11.00 vara ombytt och redo att gå in och jobba. Ensam servitris från kl 13-17, och stängde återigen till ca 18. Fullt ös medvetslös att vara själv där en söndag. Isak den hjälten kom till jobbet, hjälpe till mig koder osv och sedan spenderade jag sista delen av min söndag tillsamans med honom. Vi pantade de kvarvarande flaskorna jag hade liggadnes i bilen, tog oss ned till vattnet och anmällt bara pratade om livet. 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback