» res dig smartare

Packa väskan, kör till flygplatsen och ta dig på första flyg därifrån. Att våga ge sig ut i det okända, fly fältet hemifrån och ge sig av ifrån den vanliga ardagen. Ta en sista minut och kom hem när man känner för, om de så är 3 månader eller 3 år man pratar om. Ta sig runt i världen, upptäcka nya platser och få med sig nya minnen i bagaget. En dröm som en dag ska bli sann, om några år så SKA jag göra det.
Solsemestern, ligga vid pooolen och slappa hela dan är inget för mig. Sist hyrde jag och morsan en bil när vi var nere på Karphatos och åkte runt. Serpentinvägar med stup på sidorna, livsfarligt vacker bokstavligen. 
 Om några år kommer jag att fly fältet hemifrån och ge mig av, åka med det som får plats i väskan på ryggen i första flyget därifrån. 
 


A M
07 September, 2015 - 16:07 / BLOGG: http://alicemalmstrom.blogg.se

Rolig bild! Ja verkligen, zalando har frifrakt & leveransen går på bara någon dag!


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback