» Sen sist

Livet glider förbi, kom ihåg att stanna upp och se vad du har innan du snabbt forsätter. Och det är precis detta som jag sak göra i detta nu. En sammanfattning för er nya och kanske gamla om vad som sker i just mitt liv, uppdelat i olika inlägg. Vill ju inte avslöja allt på en gång.
 
Jag pluggar Teknik Design och produktuteckling på Brommagymnasium. Låt er inte luras av det tjusiga och långa namnet, man kan säga att jag läser matte 5 dar i veckan vilket jag boksavligen gör. Men det är en bra linje, med många underbara människor som gör det värt att gå kvar. Är inne på mitt andra år, det som också sägs vara det värsta inom Teknik, så pray to god att jag sak klara det...
Avslutningsdagen i 1:an, påväg ut ur tuben mot Rålis. 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback