» Iväg och möta vid bussen

Eftersom vi hade ledigt idag, bestämde vi för att ha en lite klassträff endå, bara för att vår klass är så mysig! Så jag är strax påväg att möta dom vid bussen. Kände i morse att jag fortfaradne var sjukt trött, så blev en slapp outfit och onget smink var ett självklart val! Och fick min efterlängtade sovmorgon i morse!
 
Klassen känns så sjukt bra och känner att jag har fått många nya goda vänner, inte bara dom som kommer hem till mig. Så roligt eftersom vi alla är sjukt olika, människor från alla håll som samlas på en plass fem dagar i veckan. Älskar skolan och hela miljön.
 
Byxor Madlady / Skor skopunkten / Tröja HM / Jacka Monki
 
 


kmstyle
19 September, 2014 - 10:52 / BLOGG: http://kmstyle.vionno.se

vilka fina glasögon du har:)

Svar: Tack så jättemycket! Det är iförrsig egentligen ett par solglasögon, men istället för att ha förgat glas, så är det vanligt glas :)
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback