» Dagens outfit

Började dagen med att jag ser världens häftigaste dimma utanför fönstret. Så var tvungen att utnuttja den för att ta ootd (outfit of the day) bilder. Svinkallt var ordet! Usch, det var sådär blött i både mark och luft och det enda jag längtade till var att få gå in igen, haha.
Köpte ett nytt halsband igår som jag ville använda, men för att inte dö av kyla i kort-kort-magtröje-linne så kommer jag dra med mig en over size väst.
 
 
Linne HM / Keps Asos LIKNANDE LÄNK / Byxor Salt / Halsband Lindex LÄNK / Väst Cubus
 
 
Nu ska jag ta och skynda mig till bussen som går strax! Hejdå
 
 
 
hrllå

hrllå by myssan-forever featuring a long necklace

MANGO ruffle top
285 SEK - mango.com

H M hooded jumper
175 SEK - hm.com

Dr. Denim high waisted skinny jeans
465 SEK - houseoffraser.co.uk

Wet Seal long necklace
89 SEK - wetseal.com




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback