» Häng med brudarna

Hade fixat i ordning totallt, letade överallt efter flera täcken och kuddar, tillochmed popcorn var inhandlat för att få till den perfekta mys-tisdagen. Efter våran mycket seriösa träning trodde jag skule dö så jobbig var den.... host. Så åkte jag, Julia, Wilma och sofie hem till mig, även Tuva kom spontant.. Vi skulle se på film, men valde bort det mot en massa prat och allsång som höll på långt in i natten. Det vart nattkäk i form av havregryns gröt och te och lite skrämsel då jag låg gömd under trappan ute. mohahahaaa. Vi trängde ihop oss alla i min säng och jag låg tydligen och sov bokstavligen på alla, som vanligt hade jag inte vaknat av mitt larm som jag fortfarande har glömt att stänga av så min mobil låg under en jacka vid fotändan. Slutresultatet av det hela var att det var en mycket mysig och rolig kväll.
 


♫♪ sandra
29 Oktober, 2014 - 15:26 / BLOGG: http://www.sandramusic.spotlife.se

- haha jadu det är väldigt blandat för mig, typ allt förutom edm/dubstep :)

Prietha
29 Oktober, 2014 - 15:26 / BLOGG: http://prietha.blogg.se/

Låter hur mysigt som helst!


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback