» Nervös och taggad

Käsnlan av att veta attt någon är ute efter en, precis som att jag även är ute efter någon annan, det är faktiskt ganska så obehagligt. I dag så börjar det så kallade "Killergames" på skolan. Alla som vill fick vara med, betala 20:-, uppge namn och klass, själva priset för spelet är alla deltagar avgifter. Det går ut på att du får en lapp med en annan deltagares namn, den här personen ska du "döda" genom att göra hästgreppet och bokstavligen säga att den är död. För varennda person som dött blir det förre och förre deltagare kvar tills det endast är en kvar som vinner det hela. Alla fick sin personer i måndags, så har gått nu under två dagar och taggat till, men nu idag är det dax och spelet ska börjas. Det roliag med det här är att dom allre flesta har redigerat sina sociala medier, facebook/instagramprofiler till privata, bytt namn och tagit bort en massa bilder. Själv har jag gjort nada, bara man söker på mitt namn så kommer tillochmed blogen upp. Där kan man hitt allt och lite till om mig, men hoppas att jag lite kan köra på att jag går teknik och att dom enda som hänger i min korridår är dom som själv går teknik, plus att vi har salarna högst upp. Så får väll gömma mig om jag ser någon annan som kommer dit och inte hör hemma.
 
Har eller hade ni något likande på er skola?


Anita
05 November, 2014 - 23:07 / BLOGG: http://siliiins.blogg.se/

Haha min kompis har också det där killergame i sin skola, tycker de lät spännande! :D

Svar; Tog ledigt 2 veckor för att få vila lite. Hade ingen semester i somras ;-)

Amanda Jona [SPONTAN]
05 November, 2014 - 23:07 / BLOGG: http://spontan.blogg.se

Haha åh vi hade det sista året på gymnasiet, så himla kul ju! Men vi hade ett vapen och ett skydd varje vecka (bäst var att så många gick all in och faktiskt gick omkring med en ananas veckan då ananas var ett skydd). Tyvärr åkte jag ut ganska tidigt, gick ut genom matsalen och där stod en kille och la en sked på min axel och sa "du är död"! ;)

Kajsa-Stina
05 November, 2014 - 23:07 / BLOGG: http://www.anorexinojag.blogg.se

Oj vad läskigt haha! Det har jag aldrig hört talas om tidigare faktiskt. Men spännande ändå att prova på. Är det nån tradition som ni har i er skola att testa på det här killergame?

sv: Du har så rätt i det <3 Jag ska inte lyssna på låtar som får mig att må dåligt och koppla ihop med en massa ångest. Jag har en hel del måbra musik på min spotify som jag brukar ta till då allt känns deppigt :)<3

Caroline
05 November, 2014 - 23:07 / BLOGG: http://awesomecaroline.blogg.se

Vilken rolig idé! :)

Sv; Äter aldrig ute själv utan äter oftast med kollegor eller med sambo eller vänner på fritiden :)

Sofie♥
05 November, 2014 - 23:07 / BLOGG: http://sofieiistheking.blogg.se

Vad spännande det låter, har aldrig hört talas om det där förut haha! Men hoppas det gick bra för dig ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback