» men vadfan

Hade det så sjukt mys på hänget idag att jag helt tappade bort tiden. Jag och alice satt som vanligt och spårade iväg med alla tankar som vi har, det är verkligen så mys! Men det resulterade i att jag missade två bussar och kom hem nyss, vid kvart i 24. Älska att bo på landet med knappt några bussar som går på kvällarna och verkligen inte vardagskvällar. Gick förbi ca 5 busstationer, men stannade vid en och satte mig ner på en bänk med datorn i knät. Sjukt smart för 1) Underhålla mig själv, mobilen laddade ur, paint for life och 2) Värma knät och händerna vid fläkten. Nu ska jag sova, börjar sjukt tidigt och ska upp om ca 5h, tjoho
 
 


Ida
06 November, 2014 - 00:18 / BLOGG: http://diytime.blogg.se

Så jobbigt att missa bussar, men sååå trevligt att glömma bort tiden med bästa vänner :)

Hanna - fotoblogg
07 November, 2014 - 00:18 / BLOGG: http://frameit.webblogg.se

Åh vilken underbar bild! Färgerna i bakgrunden är ju så häftiga!!!


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback