» En sån dag

Något av det mest naturliga, efter att andas, varför ska jag ha så svårt för det. Hur man vill men inte kan, endå gör jag allt rätt: sover svalt, mörkt, stänger av internetet och försöler att inte tänka.  Det är som att varge gång jag ska ta och slappna av och somna kommer alla iderr och tankar på en gång och ger tillräckligt med energi för att uppliva en död. Värsta är att på sistone är det inte bara det att jag inte kan sova, uatn det att jag sover så sjukt oroligt. Ligger och bara vrider mig, vaknar titt soom tätt, hur tänderna skakar fast svetten är där. men men, nån gågn blir det nog bra igen, är väll anatgligen bara i en anmäll svacka. Bara att fförsöka blicka framåt,
 


MALIN
10 November, 2014 - 00:46 / BLOGG: http://malinkirstine.se

Svar: Ja det gör jag väl, brukar inte direkt gå och köpa parfymer utan att jag vet hur dom luktar :)

blondinas
10 November, 2014 - 00:46 / BLOGG: http://fames.se/blondinas

Asså innan är de riktigt roligt då jag vet hur underbart de ska bli att hoppa in i duschen men att stå i duschen är looovely :D Hahah och att kliva ur med den underbara känslan, woop woop :D Najsbajs!! <3


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback