» tips jackor

Hejsan, får några dagar sen var jag inne på kapahal och såg en sjuuukt snygg jacka. Men såg inget pris eller så, så idag när jag surfade runt hittade jag den.
Lite roligt det där med kapahal, jag skulle gå in för att titta efter en halsduk elelr liknande, men det slutade med att mamma komemr ut med en stor påse med kläder, dock till E, men endå. haha
 
 
 
Jacka 1 LÄNK | Jacka 2 LÄNK | Jacka 3 LÄNK | Jacka 4 LÄNK
 
Tycker faktsikt att kappor är riktigt snyggt och skönt, lite roligare det hä med skindetaljer. En helt vanlig svart kappa kan bli så "stel och vuxet" vilket man i 15års ålder kanske vill skippa... 
 


♫♪ sandra
03 Oktober, 2013 - 10:20 / BLOGG: http://www.sandramusic.spotlife.se

snygga!

Svar: Tack så jättemycket :D
My Fredblad

Meia Lindholm
03 Oktober, 2013 - 10:20 / BLOGG: http://meialindholm.blogg.se/

sv: Satsumma (orange) eller menar du Moringa (vita) ? :)

Svar: Jag menade den Lila ;)
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback