» Rundtur i mitt lilla (gröna) rum

Min garderob, haha mär jag senast målade var jag så trött på att bara ha en helvit garderobssida, och så här blev slutresultatet, ångrar mig kanske mycket nuförtiden.
 
Såhär ser några dv dom inuti. Brukar i normala fall INTE vara så här snyggt iordning och allt, det brukar vara kaoooos
 
Ja. här är då min säng, och Kiwi. Tänkte att hon också fick vara med, det är antingen hon eller nått annat djur som brukar sova där.
 
Min hylla med lite alltiallo
 
Tv bänken med också lite alltiallo grjer
 
Kamera prylar, te.x softbox och stativ osm ni ser på bilden
 
Sminkbordet och spegeln
 
En mådligit spegel, haha hatar och älskar den på samma gång
 
Parfymer, mm och ett vykort från farfar och Agneta
 
Min spegel som just nu blivit överfallen av halsband, det bara går inte att ha för många
 
Hårgrejer och Kiwi
 
 
Och sist men inte minst. Jag i spegeln
 
 
Så hoppas att ni nu har mera fått en överblick om hur mitt rum ser ut. Nu ska jag bara käka upp min frukost,s en gå till bussen. Idag får jag gå heldag (:D) eftersom vi ska iväg på något. Whoooop. berättar mer sen när jag kommer hem.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback