» hiss och diss

Något som värkligen slagit igenom nu i somras var igen kjolar! Många höga i modell, men även det nya med mlott kjolar! Sjukt snygg om ni frågar mig. Jag har tillochmed satt ihop några  som jag tyckt varit snygga, inte bara från Nelly.com den här gången. Funkar till allt, både om du vill vara mera uppklädd eller mera casual. Föräslkade mig dock helt i asos moddeller (5 & 6) Men den sisat toh hem priset!
åhhhhhhhhh, vad dom är snygga!
 
Kjol 1 LÄNK | 2 LÄNK | 3 LÄNK | 4 LÄNK | 5 LÄNK | 6 LÄNK
 
Usch, nej och fy har jag bara att säga! en sak om man är ca 50 år i värsta karriären, kanske lite okej. Men på en 20 åring? Nej tack på den!
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback