» Gissa vart jag



Gissa vart jag ska, en tidig, blöt och kall söndag som denna. Kan ni gissa? ;)

Kommer vara där hela dan, så bloggningen kan bli lite skev. Men oroa er inte! Jag tror att jag igår gjorde i ordning ett tidsinställt inlägg, dok med en del bilder. Känns idag som att jag var uppe  hela natten, vilket jag inte var. Skulle varit lika trött om jag la mig vid 8 som vid 24, sjukt jobbigt. Men i alla fall så kika in också under dan, eller på morgonen för vissa ;)


Hanna
06 Oktober, 2013 - 08:10 / BLOGG: http://hannast.blogg.se

Tack du med!
Jag började blogga för att jag läste hur många bloggar som helst och man kan säga att jag liksom föll för grupptrycket haha. Ångrar de verkligen inte!

Svar: Haha, lite som jag alltså :DDock så blogagde jag mest med bilder, så min första blogg inehöll mest bilder, lite bilder och lite mera bilder... Haha

Har du haft en bra måndag?
My Fredblad

Alice
06 Oktober, 2013 - 08:10 / BLOGG: http://alicelindstrom.se

sv: bra idé, kanske inte alla men de jag använder mest!
tack för tipset, kanske är med. Allt bra med dig idag?

Svar: aa, fan även måga som jag själv kanske inte har jättenytta av. Men vem vet ;)
Allt är awosome :D Själv då?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback