» BLOPPIS

Hejsan, jag ska nu sälja både min förra vinter jacka och ett par högklackade-skor. Har satt ut det på blocket, men tänkte att jag även kunde försöka här.
 
 
Skor.
Säljs pga fel storlek. Har stl 40 men köpte ett par i 39 i hopp om att jag skulle kunna ha dom, men icke.
Snygga och smarta med en dragkedja på insidan vilket gör att man lätt kan få av och på dom.
Köpta på Scorret, nypris 599:-, men säljs nu för 400:-
 
Jacka.
Marinblå Hollister jacka med rosa foder.
Inköpt förra året, säljs nu pga att den är utbytt och det är fel storlek för mig.
Storlek L, men passar enligt mig även en som har M eller tillochmed S.
SMart med skärp för att kunna framhäva midjan och ofuskpäls man enkelt kan ta bort.
Köpt på Hollister i Skottland för 1500:-, säljs nu för 400:-
 
 
 Intresserad? Kontakta mig på [email protected] OBS, jag frakta inte allt för långt!




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback