» Blogg tips

Emmas mode
 
Om ni som jag älskar att att ständigt få mera insperation, inom allt. Så måste jag tipsa er om Emmas blogg på expressen. Hon brukar också vara med i Vakna med nrj ( fd vakna med the voice ) och visa upp en massa kläder och ge en massa tips. Nu säns dock det inte på tv:n längre på morgonen, vilket gör att jag missar det, mendå kan jag nu istället bara kicka förbi på hennes blogg.
 
Mini-smakprov
 
Läääääääänk!
 
 


Lisa Radojewska
07 Oktober, 2013 - 10:26 / BLOGG: http://raawhr.blogg.se/

sv; okej ! :)
Jadu, jag började blogga ca 2008 eller 2009 på en blogg, sen slutade jag blogg till och från och därmed böt jag blogg ofta, men nu bloggar jag (försöker) regelbundet och jag håller bloggen uppdaterad för att jag älskar att skriva, sen vill jag själv kunna inspirera andra och skriva lite om en tonårstjejs liv osv. Sen vore det kul att läsa allt om några år :)

Varför bloggar du då? :)
Kram

Svar: Jag började för att jag älskade att ta bilder och ville dela med mig av dom. Sen att min första blogg ENDAST bestod av bilder är en annan sak. hahaNu bloggar jag för att mian vänner ville det, så lite under hot kan man söga. Dock är jag inte direkt ledsen för dte, gillar att blogga ;)
My Fredblad

Madeleine
07 Oktober, 2013 - 10:26 / BLOGG: http://fames.se/madeleinealexandra/

åå hennes blogg ska jag allt kika in ppå

Svar: du tycker jag värkligen att du ska göra det :D
Har du haft en bra onsdag?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback