» Men god dag allesams

Sitter i bilen med sprängande huvudvärk påväg hem igen. Heldag idag igen, nästa ör dock om nästan flera månader, men men. Använde bara glasögonen den sista timmen.

Var var dock en halviomma försenade oupps... Man land äga att det inte bara var jag och mamma vid 8 i morse som tog bilen istället för att åka kommunalt... Jag sov i färdig typ hela vägen, så sjukt trött, vet inte vad felet ör på mig. Kändes som man var 5 igen när man vaknade, haha. Nyvakne och skulle stapla mig upp.
Mina tänder är fulla av nötter, hade med mig lite som jag nu sitter och knaprar på medans mamma håller på att tanka bilen. Luktar besin hela vägen in till mig.

Åhh, vad jag vill hitta på något idag! Benen bara spricker av energi från hela dan suttit som fastklistrad på olika stolar. 


Agnes Bjurek
06 November, 2013 - 17:39 / BLOGG: http://agnesbjurek.blogg.se/

Vilka fina bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback