» Igår

Jag och paulina testade att sitta i en BBB-il. Haha
Utanför Expresso House

Hallojsan. Igår efter lunch Lite senare, okej då. Åkte jag in till stan för att träffa tjejorna.
Jag hade tråkigt hemma, så jag åkte och mötte upp Paulina 1h före dom andra skulle komma. Vi gick runt lite häroch där. Vi var inne på bla Buttericks, och testade allt. Haha, dom hade en hel vägg med olika sorters maskar. Man måste ju liksom kola hur man ser ut i dom ;)
När klockan började närma sig 17.30 gick bi tillbaka till plattan, men det var bara en tjej till som skull ekomma. Dom andra kunde/orkade inte.
Men Tova var sen, så vi gick in i kulturhuset. Därför den mycket. haha. fina bilden på Paulina i början.

En riktig sån där "we heart it" bild
 
Men efter ett tag så kom hon ialla fall. Hon hade blivit utelåst och kom därför sent. Men vi gick i alla fall och käkade på Donken, Sen gick vi över till den jättestora Expresso House och satt där i nästan 2h tror jag och bara pratade om allt. Jättemysigt!



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback