» Barnvakt

Hallojsan, kom nyss hem från killarna. Mamma hjälpte mig och skjutsade hem dom från skolan haha, latmask jag känner mig, det tar typ 15min.... Men det blir faktiskt 15 långa min om man har med 2 hungriga + sig själv som ska hem.
Eftersom vi alla tre var rejällt hungiga blev det mat på direkten. Det blev köttbullar och chicken nuggets med ris och makaroner haha, att alla skulle få vad dom ville ha... ;) Efter det satte vi oss ned och spelade lite Monopol innan Bolibompa. tror faktiskt att jag var mera taggad på det än killarna.hehe. Så när klockan blev 6 sprang vi ner och satte på tv, sen satt vi där tills deras pappa kom hem ca nån haltimme senare och då gick jag och Ninya hem igen. buhuu, inge mer bolibompa för moi. Haha, nej jag brukar faktiskt inte gilla barnprogram,men idag var det helt okej, dock fortfaradne inte lika kul som när mna var lite ;)
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback