» if you stand for nothing you'll fall for anything.

Hejsan alla underbara läsare :D
 
Idag så hämtade jag Hannes och Ture efter skolan. Vi åkte hem till dom, gjorde i ordning middag och spelade massa spel. Det gick super bra, så samma sak ska jag göra på onsdag nästa vecka :D
 
Vid 6 kom Frida och Emma och hämtade mig och ninya, vi åkte direkt till hudklubben och sen hade vi styrelse möte. Det gick bra, dock så i slutet kändes det att man bara hade suttigt ner ganska länge och att klockan hade tickar iväg, men jag höll mig vaken tills jag kom hem i alla fall ;)
 
När jag kom hem, trodde jag min mage skulle dö om den inte skulle få i sig mat, så jag käkade lite rester från igår som fanns kvar. Brukar inte vara speciellt hungrig på kvällarna, men men.
 
Nu på kvällen har jag inte gjort något specielt, förutom att redigera dom bilder jag tog i morse. Dom som jag inte hann lägga ut i dagens ourfit inlägg ;)
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback