» spårkurs

Hejsan! Idag följde jag med mamma på morgonen på hennes spårkurs.
Hon har velat i flera månader att jag skulle följa med, för att jag skulle se om jag tyckte det var kul och om jag i sånna fall coskå skulle börja spåra med hundarna. Men nu vet jag för säkert att jag inte gillar det.
Ta bilder på hundarna var roligare än själva spårningen, så det blev en del bilder under dagens gång ;)
 
Efter att vi kom hem har jag inte gjort något speciellt. Jag gicck igenom alla bilder och redigareade ALLA bra, så det tog ett tag bara det. SEn har jag käkat.
 
Nu får någon timma sen fick jag sånt där fnatt där jag typ skulle dödat för något sött. Allrarligt talat dödat någon... Så då gjorde jag i ordning glass med hemmagjord chokladsås, recept jag fick lära mig aav Hanna igår, superenkelt att göra faktiskt ;)
 
 
Några av bilderna från idag, några till kommer i senare inlägg och resten kommer jag inte lägga uupp eftersom det är på människor  och deras hundar som jag inte vet om jag får lägga ut :)



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback