» Träning

Hejsan, ska strax dra iväg mot bussen till träning med bästa laget.

Idag var Julia här, vi gjorde all extra engelska plus pluggade inför SO provet.

Sen gick jag med henne och hundarna till busshållplatsen, efter det gick jag och hundarna till Hanna, där jag fick min nya mobil :D glad tjej ;)

Så efter träningen ska jag fixa med den, ladda hem appar och sånt där. Har beställt ett nytt sim-kort, eftersom det jag hade inte passar i den nya.

Måste också försöka övertala mamma om att hon borde dela med sig av något skal, som hon inte använder som jag kan få ta/låna, tillsvidare.

I morgon är det fredag, kanske ska vara med Frida och Ellen, men vi får se :) Fortfarande en dag kvar, mycket kan hände ;)

Nu kom det en katt att och la sig i knät... Inte bra, för nu måste jag sätta på mig strumpor... :/ PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback