» Stentuff

Hejsan! Har jätte ont i ryggen... Borde kanske resa mig ur soffan, kanske käka frukost och sen städa i stugan.
 
Måste städa den innan mamma kommer hem, tror jag att hon sa... Hörde inte riktigt, men jag vet att den måste vara städad idag. Hehe...
 
På tal om något annat så blev jag faktiskt riktigt nöjd med bilderna jag tog igår. Synd bara att man ser lappen i rygen på klänningen, duktig man är och ser det efter.
 
Älskar det nya redigeringsprogramet jag hittade, dock kommer jag inte avslöja det, mohahaha ;) Får då kommer alla ha snyggt redigerade bilder :D
 
Måste gå nu. PUSS


Jonna
14 Oktober, 2012 - 12:29 / BLOGG: http://www.godiisqueen.blogg.se

Ooo... så sjukt fin du är på din header

Svar: Tack så jättemycket :D
My Fredblad

Linda
14 Oktober, 2012 - 12:29 / BLOGG: http://lindasofiedahl.blogg.se

Fin bild på dig! :)

Svar: Tack så jättemycket :D hur har din dag varit?
My Fredblad

Betty
14 Oktober, 2012 - 12:29 / BLOGG: http://bettys.blo.gg

Du har blivit en av de tre finalisterna! :) Nu är det mina läsare som får rösta på vem som vinner "Helgens Blogg". Du får gärna tipsa om detta till dina läsare ifall du vill! :) Lycka till!

Svar: Tack så jätte mycket, betyder mycket för mig :D
My Fredblad

Emelie Ness (sysling)
14 Oktober, 2012 - 12:29

hej finaste sysling! love blogg<3 Vi borde träffas snart..Du får hjälpa mig med en blogg..typ header och sånt
puss syslingen<33

Svar: Ja det måste vi göra, såklart kan jag hlälpamdig med designen. puss :*
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback