» Musik

Hejsan, sitter med en padda/mobilen och finslipar på låten som jag håller på med i musiken. Eller jag har två, en med Madde och en som jag gör ensam.

Går åt helvete, måste sjunga in, men problemet är att min röst inte är den bästa och det går inte att sjunga inför människor... Haha, försökte sjunga på skolavslutningen förut, men det slutade med att vi bangade... :)

Ska filma hemma också, har en "mall" på hur det ska gå till, men jag vet inte om jag ska filma med paddan hemma eller med kameran. Men om jag spelar in med kameran, vet jag inte hur jag ska klippa och fixa den sen.

Nu måste jag fundera på hur jag ska lösa mina problem. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback