» Idag

Hejsan, kom nyss in, efter ha varit ute med hundarna.
 
Strax ska jag och mamma åka in till vb och ser den nya james bond filmen, vet ni om den är bra. Har inte hörst något om den, så vi får se. :D
 
Efter det ska jag möta upp pappa och då ska vi åka till farfar, som jag inte har träffat på jätte länge, ska stanna där nästan hela veckan, eftersomd det är höstlov. Vi får se vad vi hittar på när vi är där ;)
 
Teckningen är jättedålig där uppe så vi får se hur många inlägg det blir, men jag har förberet bloggen med en massa tidsinställda, så sluta inte checka in :D
 
 
Bild på mig och sparris osm jag tog för väldigt länge sen. PUSS
 
Har du Instagram? Följ mig då: myssa98 och om ni känner mig myfredblad
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback