» Godnatt

Hejsan! Har precis kollat klart på sol-sidan så nu blir det att sova.

I morgon har jag sovmorgon (naaaajs) och på tisdag slutar vi vid 11, har en halv-tappendag.

Så då ska jag och Malin åka in till gallerian och jag ska köpa en vinterjacka, så jag slipper gå i skinnjackan hela vintern. Det kommer bli kallt...

Ska köpa från hollister, men kan fortfarande inte bestäms mig för vilken modell jag ska ta...

Kan ni hjälpa mig att bestämma. PUSS



Flopp<3
15 Oktober, 2012 - 22:45

Gud ! Jag måste själv köpa en hollister , den för 950, antingen gröna eller blåa, men du skulle nog passa mest den blå!

Funderar också på den, puss! checka gärna in ! !//Flopp <3

Svar: Okej, tack så mycket för att du tog dig tiden och skriva :D Hur har din dag varit?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback