» Godmorgon

Hejsan, ska strax gå till bussen, men hinner med ett litet inlägg innan.

Snozade idag, och det gjorde så att liv hållde på att springa maraton i mitt rum, samtidigt som hon hoppade och slickade på mig, så det blev inte så mycket snozande... Men man kommer i alla fall upp, efter ett tag.

Idag efter skolan, vi slutar 12, åker jag hem till Julia och sen är det fotboll.

Mamma och jag måste märka kläder tills i morgon, och jag har en hel del, så det kommer ta ett tag eftersom jag kommer hem efter fotbollen ikväll. Men eftersom vi alltid är ute i sista tiden, så är det ingen nyhet att vi gör så ;)

Nu måste jag börja klä på mig, blir skinjackan idag igen, eftersom jag fortfarande inte har någon vinter jacka.

Bild från skolavslutningen. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback