» Jag är närsynt, men inte blind

Hejsan, klockan är jättemycket så jag borde sova. Det ända problemet är att jag inte alls är trött :/ har sov morgon i morgon, så egentligen kommer jag att sova lika mycket som vanligt, som tur är.

I morgon åker jag hem direkt efter skolan, ska dö forever alone i soffan. Kanske passa på att vara ute och springa :D

Idag åkte jag i alla fall hem til Brallan efter jag hade varit ute med Ninya. Vi gjorde inte så speciellt mycket, målade ett par burkar var antagligen höjdpunkten på våran kväll.

När jag kom hem, var det första jag gjorde att dra på mig min onepiece, som jag fick av morfar för någon jul sedan, sen har jag också håller på med paddan nästan hela kvällen då mamma kollade på solsidan och någon deckare.

Nu ska jag sova. GODNATT




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback