» In tre car

Hejsan, sitter i bilen påväg hem. Är trött som, jag vet inte vad... Höll på att somna hos Mikael, men lyckades hålla mig vaken.

Känner fortfarande av lite i magen av träningen, men det mesta har gått över som tur är. I morgon blir det att gå upp tidigt, för ännu mera träning. Dom senaste gångerna har vi inte varit så speciellt många, så vi får se hur många vi blir eftersom vi kommer att vara i den lilla gympa salen i skolan.

Måste införskaffa mig ett par inne fotbollsskor eftersom dom jag har, är det som att spela i platåskor -nej men det är ett par vanliga inneskor, som är bra till allt annat- men till fotbollen är det helt fel. Men det får jag vänta med tills jag har sparat ihop mera pengar. Måste för den delen sätta in pengar på banken eftersom jag inte kan ha lösa pengar hemma längre.

Nu är vi snart framme. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback