» Godnatt

Sammanfattning av dagen:
Tränade vid 12, mamma hämtade mig, så jag slapp vänta i 40 min på bussen. Jag bakade kakor och mamma bjöd in Hanna, som kom med killarna och fikade. Samtidigt som dom åkte, åkte vi och mötte upp Julia och handlade. Jag och Julia stod för maten som vi lagade, brände och överkokade, men det blev bra i slutändan. Samtidigt som vi åt, kollade vi på "Men In Black 3" som vi hade hyrt efter vi handlade. Efter vi hade käkat klart, kollade jag och Julia på "Mean Girl" som gick på kanal 7. Haha, samtidigt som vi drack tusen liter te. Nu ligger vi i sängen och kollar på Simpson samtidigt som Julia kliar Sparris så det låter som om någon sågar ner träd utanför huset :P

Bild på dagens mys outfit. SOV GOTT




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback