» Frågor och svar

Nämn något som gjorde dig glad igår: Spelade Fotboll och var med Daggmasken

 

Vad gjorde du kl 08 i morse? Satt på bussen påväg till skolan.

 

Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrev ett långt inlägg 

 

Det sista du sa högt? AJ, för Sparris kloade mig

 

Det senaste någon sa till dig: Ska du ha mera te?

 

Vad har du druckit idag? Vatten, te

 

Vad var det senaste du åt? Middag

 

Vad var det senaste du köpte? Klännig, tyckte det passade bra till Svergies väder ;)

 

Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun :(

 

Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt och snö blandat regn

 

Godaste glassmaken?  ben & jerry's, så chocolate fudge brownie, min drog

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag.

 

Sover du tungt? Ibland, vet inte, haha

 

Drömmer du mardrömmar? Det händer väl. Fast inte speciellt ofta längre.

 

Favoritklädsel? Färglada jeans, med en stickad trja och något stort halsband eller svarta jeans med färgglad skjorta/Blus

 

Favoritlåt just nu? Wide Awake, Hot Cherry

 

Vad ser du om du tittar till höger? Lampa

 

Vad gör dig glad just nu? Mina vänner

 

Vad ska du göra härnäst? SOVA!

 

Höger el vänsterhänt? Högerhänt, inget mer fancy än så.

 

Humör just nu? Bra, bra...

 

Favoritgodis? Choklad ligger på toppen

 

Kläder just nu? Over size t-shirt med ett par mjukis strumpor

 

Sommarplaner? Sola bada, vänner

 

Hur många kuddar sover du med? Tretusen för mycket

 

Morgon eller nattmänniska? Kvällsmäniska

Vad är viktigast för dig? Mina vänner, hunde och katten

 

Är du kittlig? Kanske 

 

Snarkar du? Nope, eller?

 

Stjärntecken? Firre

 

Stökigt el välstädat? Stöckigt 24/7

 

Vad längtar du mest efter just nu? Julen




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback