» Dagens

Hejsan, idag slutar vi tolv. Då kommer jag följa med Malin till stället där hon ska praoa, så ska dom fixa med alla pappren och så.

Igår när jag kom hem hade mormor gäster här, så mamma och jag låg i hennes rum och kollade på film. Efter det kom alla hem, då skulle jag laga mat. Valde pannkakor eftersom det var så länge sen som man åt det. Gjorde dubbel smet, men när jag hade stått i ca 1h med två pannkaks järn -hade kommit halvvägs- gav jag upp, så det fick räcka med alla dom jag redan hade gjort.

Efter det var jag duktig och Bestämde mig för att springa en runda, med Liv, för omväxlings skull. Brukar alltid ha med mig Ninya. Jg och liv måste iallafall sett ut som en springande julgran. Båda hade en massa reflexer och blinkers på oss, dock hittade hag ingen pannlampa, så jag fick springa på mitt mörkerseende. När jag kom hem duschade jag och sedan pluggade jag faktiskt lite Spanska :D

Visste ni att det var kladdkakans dag igår? Jag visste inte det förens min pappa berättade det.

Dagens:
Byxor: salt
Tröja: hm




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback