» Dagens

Hejsan allihop, sitter på bussen påväg till skolan. Fick låna mammas hörlurar, eftersom jag inte hittade mina och mamma var på bra humör. Måste bara komma ihåg att lämna tillbaka dom så dom inte ligger kvar i väskan i ett år framöver. Hehe, det brukar kunna bli så. Det ända som är med att jag får låna hennes, är att jag snabbare vill hitta mina, 1. Dom är rosa 2. Tusen gånger bättre ljud 3. Mammas är "förstora", mina har jag bytt plupparna, har kanske små öron :P

Malin är sjuk idag, den förrädaren... :/ Så jag kommer få vara själv med masken :0 haha, vi får se om jag överlever :D

Idag efter skolan blir det hem och plugga, eller i alla fall gå igenom NO:n tills i morgon. Så jag inte behöver i panik gå igenom allt på bussen...

På fredag blir det att träna med laget på puls&träning som ligger här på ekerö. Vi har egentligen fått den värsta tiden som går, kl 18.00 på en fredag. Men det kunde ha varit värre, vi kanske inte hade kunnat tränat där alls, så man får ta det från den positiva sida :)

Dagens:
Tröja hm
Byxor: cubus




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback