» Godmorgon

Nu har det hänt, det som inte fick hända. Jag orkar inte.

Vaknade igår av att jag kände av halsen lite, men eftersom jag visste att jag skulle på soc möte med mamma, var det bara att kliva upp. Gick i skolan tills klockan var 12 då hon hämtade mig och vi åkte till soc kontoret. Blev förhörd lite, men det gick ganska fort. Åkte hem.

Väl hemma började jag och mamma med att göra julgranskulor, vissa blev väldigt fina, andra mindre fina. Vi gjorde allt som allt 24st. Har dock ingen bild på dom just nu.

Efter det skulle mamma och Hanna gå ut med hundarna, jag stannade hem och tog det lungt. Det var då jag började känna att det var då som huvudet började. Det gjorde så jääääävla ont. Strax efter det kom halsen igång på riktigt, tröstade mig själv genom att äta lite b&b glass. Men efter ett halvt packet, blev man jävligt mätt och kunde då inte fortsätta äta. Halsen tyckte Dock att jag kunde ha fortsatt äta, för det kändes som om den då hade blivit ännu värre.

Gick och la mig, tänkte om jag somnade tidigare kanske halsen skulle på bättre dan efter. Tjo tjena, tro ni man somnade? Nej såklart inte... Tv hade sluttat funka, så jag kunde inte heller sätta på mig.

Efter någon timme kom mamma hem. Ninya, som hade varit med henne, kom (snöig) och hoppade upp i sängen. Blev såklart arg, men orkade inte bry mig. Ville bara sova. Hon la sig sedan dör hon brukade ligga och somnade ganska fort. Så nu skulle jag försöka sova, i en blöt säng med en snarkande hund bredvid sig...

Men det gick att krossa det omöjliga, somnade ganska snabbt. MEN vaknade vid halv nio av att katten dödade mina fötter, det var ett smärtsamt uppvaknade och jag kunde såklart inte somna om. Så nu ligger jag här igen, klarvaken med ont i hals och huvud. För halsen och huvudet blev så att säga inte bättre under natten, utan tvärt om, värre.

Det blev ingen träning för mig idag, vilket är synd eftersom jag tränade inte förra helgen, eftersom då stod jag parkeringsvakt, dock med fotbollen, på Drottningholms julmarknad. Och helgen innan det, var jag och familjen i Edinburgh. Men men, vad ska man göra åt saken. För försöka vila upp mig och göra så lite som det bara går.

Bild från igår med min kära b&b




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback