» Dec. 25, 2012

Hejsan. Hoppas ni alla har haft en toppendag. Själv sitter jag i soffan och slappar.

Kommer rulla hem sedan, igår blev det inte så mycket gjort. Eller vi åt och öppnade paket. Haha, mycket motion där.

Idag väcktes jag vid 1 av att Mikael och hundarna väckte mig. Jag åt frukost, ensam dock, eftersom dom andra redan hade ätigt. Sen spelade vi monopol, tradition vi har att på juldagen spelar vi något spel. Morfar vann, jag kom tvåa. Det brukar variera mellan oss. Mamma och Mikael tror jag aldrig har vunnit någon gång.

Sedan kollade alla på någon, enligt mig, riktigt dålig film. Så då fick jag underhålla mig själv. När den slutade fixade vi i ordning maten. Blev rester från igår.

Efter maten tykte jag vi kunde spela något spel, för att få göra något. Men nej, såklart inte. Dom andra hamnade i soffan och har inte rört en fena sen dess. Dom försökte med att vi skulle göra det i morgon på morgonen. Men som vanligt kommer det aldrig hända ;) kanske känner dom efter sådär 14 år.

Nu ska jag kanske gå och lägga mig. Har inget bättre för mig. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback