» Trött

Nya standard repliken -Jag är så trött.... Har haft fullt upp senaste tiden och det har börjat komma ikapp, inte en enda dag utan att jag har haft planer eller något nytt på g. Antingen är det vänner, skolla eller som nu träning igen. Tempot är sjuuukt kul, är en sån person som älskar när saker händer. Men det är inte kul när man sitter där kl är 00:00 och man är helt i varv och kan inte tagga ner. 
Men det är såhär livet ser ut, jag för göra bästa av saken och fösöka njuta så mycket som möjligt!
 
 
Idag direkt efter skolan åkte jag och hämtade killarna i deras skola. Deras farsa var hemma för han hhade prbolem med ryggen, så jag tog med killarna hit hem så han verkligen skulle få vara själv och bara få kunna andas ut utan att slippa ha i huset. Vi käkade här och tog det lungt men sen gick vi hhem till dom. Där vi fortsatte att mysa och tog det lungt.
Vi satt och rita och H har börjat spla fiol så han visade lite. Sjukt stolt tog han fram sin fiol och visade att den var tvungen att inte vara helt sträng när man la i den för annars går den sönder. Sjukt kul när man kan se hur något så litet som en fiol kan betyda något så mycket för en liten kille.
Jag och T satt och ritade en massa, det har blivit vår nya grej att göra tillsamans. Det nyaste för oss nu är att rika pokemon, så det har jag gjort idag. Ritat av pokemon kort som han sedan färglagt.
 
Båsta konversationen under vägen;
-Men Ture är limen som du äter på, är den grön för att den mår illa?
-Nej den är det för att den har vatten i sig och blir sjösjuk
-Så du menar att allt grön är sjusjukt?
-Japp!
 
Därefter spårade det hela och slutresultatet var att det gröna huset på slutet av vägen egentligen var blått från början men färgades för att det mådde illa när det regnade.


i s a b e l l a w l
19 September, 2014 - 23:16 / BLOGG: http://isabellawl.blo.gg

Svar: ja.. och det tycker jag är lite tråkigt, apple är liksom apple.. dyrt som satan så om de ska gå ner sig så kommer det bli ovärt att köpa de allra nyaste ;)

Svar: Ja men verkligen! Älskar apple, så skulle aldrig vilja byta. Men snart är dom väll endå exakta kopior som samsung eller något onnat :(
My Fredblad

Amanda♥
19 September, 2014 - 23:16 / BLOGG: http://amandaforsman.blo.gg

Jättefin blogg! :)

Ellen
21 September, 2014 - 23:16 / BLOGG: http://ellengrantz.blogg.se

Jag är också alltid trött! Haha, när jag jobbade i somras så diagnostiserade mina kollegor mig med kronisk trötthet.

Svar: Hahaha, det låter även som något jag skulle kunna klassas med ;)
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback