» Sörjer missad lektionstid, typ

Ska käka glass, för att jag vill och för att jag kan. Tänkte bara informare er om det, så är ni kan börja suktas riktigt ordentligt. Ska göra iordning en kopp te och bara njuta av att snart ska jag upp igen och åka till skolan och försöka överleva en till dag med massa matte och tråkiga ämnen.
 
Kom 1min sen till en letkion idag eller kom egetnligen inte sent utan var inne och lämnade alla mina grejer men trodde att jags kulle hinna springa på toan, men icke. Fick stå utanför och vänta i ca 10min, kulkul. Hatar att det är lås på dörrarna, ja jag kan förstå att lärarna inte vill släppa in sena elever utan att dom själva få ta ansvör för sina handlingar, men vadfan kom igen 1 min liksom? Värsta var att det var Kemin också, det ämnet jag har svårast i. Ämnet där om man missar en genomgång så är man bokstavligen körd, eller iallafall jag som inte fattar ett piss. Men det kan även bero på att jag är så sjukt ointreserad av det :(
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback