» Nästan en hel vecka i kjol eller klänning nu

Sa som sagt förut till frida att jag skulle ha en kjol/klänninga-vecka. Och snart är det avklarat! Bara en dag kvar :)
Klänning HM / skor Nike / Jacka Monki

Åkte och firade morfar idag! Han fyllde 67år i veckan, så det var vi + morbror och hans tjej. Vi käkade tacos och en massa tårta. Så just nu mår jag sjukt illa... Han fick en självgående damsugare av oss, den fick det otroligt fina namnet kurt och vi kom fram till att han liknade en spindel...


Charlotta Hägg
28 September, 2014 - 19:59 / BLOGG: http://charlottahagg.blogg.se/

Sv: Näe, faktiskt inte. Haha! Som tur var så hade jag ställt mitt alarm så jag vaknade strax innan 2 och kunde åka iväg och hämta dom :) KRAM!

Svar: haha, vilken tur! Annars hade det blivit jobbigt! Men att du orkade att ta dig upp är värt en applåd faktiskt!
My Fredblad

FrökenTV, bloggen om tv och film
28 September, 2014 - 19:59 / BLOGG: http://efji.blogg.se/

Snygga skor

Svar: Tack så jättemycket! Älskar dom :)
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback