» Myshäng

Nybakat och monipol. När vi kom hem till mig så började vi direkt att baka frallor som vi skulle käka till lunch. Baka och lyssna på musik, bästa hänget feelingen man kan ha.  Vi försökte också spela monopol samtidigt som vi käkade, men vi la ned eftersom ingen riktigt orkade + att två av oss aldrig har spelat det förr.
Jag visade även runt hur det såg ut hemma hos mig, även nere i stugan och så.
Jag och erik försökte få fram studsmattan som låg gömd under en pool med flera liter vatten i sig. Det slutresulterade i ett par blöta strumpor och halvblöta byxor... Men vi misslyckades och sen vart vi tvugna att möta Hanna vid bussen.
 
 


Venice
17 September, 2014 - 17:59 / BLOGG: http://iamvenice.blogg.se

Fifasen va mysigt!
Hörrdu jag känner igen dig. Har du varit med i TV?? :)

Svar: Ja det var det! Nä det tror jag inte... Måste vara något annat :/ Du kör inte nån sport eller så?
My Fredblad

Madeliene
17 September, 2014 - 17:59 / BLOGG: http://Madeias.blogg.se

sv: Han är 13 veckor nästa vecka :) Snart får vi hem en till som är 11 veckor :')

Svar: Åh gud va mys! Då blir det allt fullt upp där hemma antar jag ;)
My Fredblad

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan
20 September, 2014 - 17:59 / BLOGG: http://musicismyboyfriend.blogg.se

Ååh, MONOOPOL!! Dock tycker jag att det ska vara det gamla. Fast detta spel är väldigt roligt! :D

Sv: Jo, du har en poäng. Fast vi får tänka att vi har haft en helt fantastisk sommar med massa värme!!

Svar: Ja det gamla klassiska monopol är ju självklart ett bättre alternativ! Men dock har har vi inte det hemma :(Monopol är ett riktigt nostalgi spel!
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback