» Massa dagens -På min gravsten

 
Kunde inte bestäma mig för vilken kategori den här tillhörde, så den fick tillhhöra många.
 
Om Mitt senaste sms var det som skulle stå på min gravsten så skulle min gravsten lyda såhär:
Min gravsten skulle i allafall vara ganska orginell


mira
27 September, 2014 - 06:42 / BLOGG: http://miraedlund.blogg.se

Haha hjälp att du redan tänker på sånt! Förhoppningsvis är det ju väldigt långt kvar!

Svar: Haha, jag såg det på en annan blogg och snodde iden lite ;) Men ja, får hoppas att det är väldigt många år kvar innan jag behöver tänka på min, eller någon annans gravsten!
My Fredblad

joicio.blogg.se
27 September, 2014 - 06:42 / BLOGG: http://joicio.blogg.se/

jag mår dåligt av att tänka på vad som ska stå på min gravsten, är inte redo att tänka på döden riiiktigt än haha

Svar: haha, nä inte jag heller! Vi får hoppas vi har många år kvar i livet!
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback