» Hur en perfekt kväll avslutas

Träning, hem och sen hämtad av bästa! Frida och jag kände att det var alldeles för länge sen vi sågs sist i tisdags, så efter träningen kom hon och häntade mig med moppen hemma.
Vi kom fram runt 23 till henne. Jag var sjuuukt hypad, så där glad på livet och allt därimellan! Så vi pratade på som fan! Men när vi la oss var det som att någon knockade ut oss iallafall mig. Somnade bara några sekunder efter att jag la ner luren.
Jag hade sovmorgon men inte frida, så funderade igår på att åka med henne. Men när morgonen väll kom och jag inser att jag skulle kunna sova i 3h till, ändrade jag mig ganska snabbt. Det var som att all trötthet slog till för att jag var såpass hypad igår. Träningsverken hjälpte dock inte direkt till kan jag medela.
Jag just nu/en jättefin skyllt jag, erik och ylva såg igår


Elina
26 September, 2014 - 11:20 / BLOGG: http://elinaedsberger.blogg.se

Jag rekommenderar iallafall den jag smakade! ;)

Svar: Okej! Då ska jag allt ta och testa dom någon dag :D
My Fredblad

Kajsa-Stina
27 September, 2014 - 11:20 / BLOGG: http://www.anorexinojag.blogg.se

Vad skönt med ett träningspass! Vad körde du för nånting? :)
Det är så skönt att få ha sovmorgon emellanåt. Det gör så mycket med ens ork!

sv: Ja det känns inte kul alls att vara så låst i tanken att inte våga dricka lite alkohol :( Man inbillar sig det värsta tänkbara liksom som egentligen kanske inte ens är realistiskt :( Åh vad skönt att höra att du tagit dig ur detta helvete. Jag har ju mått bra i perioder så jag vet ju att det inte är omöjligt att koma dit igen. Även om det ibland kan kännas som så tyvärr :( <3
Tack snälla för peppen!! <3

Svar: Först ett fys-pass sen vaanlig fotbollsträning! Har fått lov igen att träna och guuuud vad jag har saknat det! Vet exakt den känslan... Usch det är så sjukt jobbigt, men som sagt jag tror på dig!
Men vaddå? så du har varit "bättre" i omgngr men sen fallit igen? :(
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback