» Funderar på att börja blogga igen!

Har fått upp tanken för att börja blogga igen. Har haft den tanken nu ett tag  men inte orkat ta tag i det. Känner att om jag ska börja skulle jag vilja börja om med ny design och allt, vilket jag inte har haft tid att fixa i ordning, men vi får se i framtiden. Har börjat läsa lite bloggar igen, vilket är jsukt insperrerande. Sen har jag även börjat igen att fota en del, och bomba instagram hela tiden känna lite tråkigt.
 
 
Bild från Pride, ett collage med två bilder
 
Har alltid tyckt det varit kul att få skriva av mig, och nu när man har börjat gymnasiet så händer det även en massa nytt hela tiden! Kände att i början av 9:an hände det samma saker, vilket jag tyckte att det inte var intressant att skriva om. Det var väll sedan i slutet som mera hände, men eftersom jag inte bloggade då så hade jag inte ens tanken eller orken att blogga om det.
 
Nu har jag iallafall en teknik lektion, så jag borde kanske vara mera uppmärksam på vad som händer på själva lektionen. Så hejdå sålänge!



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback