» Fotning

Hallojsan! För någon vecka sen så skrev Elsa till mig och undrade o jag kunde hjälpa hennes mamma när honne skulle ha en bok realese fest inne vid kungsan och fota mingelbilder. Hade aldrig gjort något sånt tidigare, men det lät sjukt kul så självklart tackade jag ja!
Så idag diretk efter skolan åkte jag in dit, även Lovisa skulle vara med och hjäla till. Så hon och Elsa var servitörer/allt i allo fixare. Jättekul att även få träffa dm igen, inte varge dag direkt! Iförsig går Lovisa i samma skola som jag, men endå. 
Det var i en jättefin lokal som låg precis bredvid scenen vid kungsträdgården, perfekt ljus för fotning till min glädje! Det var ca 120 gäster och gick åt säkert dubbelt med jättegoda småmackor. Förälskade mig i en sort där det var knäckemacka med en laxröra.... Namnam.
 
Så det är vad jag har gjort idag/ikväll. Första jag gjorde hemma var att sätta mmig ner och kolla igenom bilderna, hade tagit över 600, så det tog en stund. Fick som tur var skjuts hem av en granne, vem vet när jag annars hade kommit hem.
Men som om inte dte räckte så när jag endå höll på tänkte jag att jag också kunde ta och signera dom. Sagt och gjort, 2h senare och jag hade rensat bilder/skrivit mitt för och efternamn på alla resterande. Kan bara säga en sak, spotify in my heart i sånna här ögonblick! Fick även med mig en goodiebag hem, chokladen som var i gick åt när jag gick igenom bilderna, annars hade jag nog somnat.....
 
Några av bilderna där inga ansikten var med
 
Vad tycker ni om bilderna? Och fonten jag använder när jag skriver mitt namn, tycker ni att jag sak börja använda mig av den mer? 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback