» Fotbollsträning

 
Kom hem, gjorde mat, gjorde en matlåda av maten och åkte igen. Skyndade mig och var stressad som fan när jag kom hem efter skolan, Träningen börjar 20.00 men stannar man kvar i skolan till 17.00 sen åker hem i snigeltakt och stannar i centrum i ca 1h. Ja då får man skylla sig själv om man får brotom för att hinna iväg sen igen. Hann som sagt inte ens käka middag, så själva middagen bestod av mackor och ett äpple jag hann slänga ned väskan i farten.
 
Trodde bokstavligen att jag skulle frysa arslet av mig på träningen. När jag kom fram till vallen, ca 20min innan vi började var jag helt ensam. Det var iförsig en massa andra människor men inte en ändå ifrån laget, inte ens någon av våra tränare var där. Tänkte för mig själv att fan det var säkert ingen träning idag, säkert inställd pga något. Men stannade iallafall kvar, bussen hem hade endå redan gått så ingen ide att stressa iväg någonstans. Satt ich chillade i ca 10min skönt att bara få landa lite, men då började tränarna att droppa in. Även dom vart lite förvånade att det bara var jag som var där, men när dom kollade kalelsen till träningen vard det bara en till som hade tackat ja, så även dom var osäkra på om det skulle bli någon träning. Kände båda lite lättnad och lite ilska över det; lättnad för jag var noll taggad, frös och ville bara sova, men arg för att jag hade ju endå skyndat mig dit och det var liskom redan försent att hitta påa ndra planer.
Men precis när träningen skulle börja droppade en efter en in. Det blev en liten grupp bara, endast 7 spelare kom till träningne iklusive mig. Men men, det funkade det med. Frost bildades på bollen så den var snorhal och det såg ut som om vi var gjorda av kolis för det kom rök från huvuderna.
 


MATILDA
24 September, 2014 - 21:51 / BLOGG: http://matildays.se

fin bild =)

Svar: Tack så mycket :D
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback