» Dagens tips - tygkasse

 
En tygkasse med dig till skolan! Det här var faktiskt min kära kommmis julia somkom med förslaget. Att ha med sig en tygkasse med sig till skolan och en vanliga väska.
Det här gör att du tar med dig alla saker du ska ha till skolan i den vanlig väskan + påsen. Väll i skolan ställer du in din stora antagligen överfyllda väskan i skåpet. Med dig när du går tar du din tygpåse med endast dom sakerna du ska ha på lektionen. Te.x jag har alltid med min en hårborste till skolan, men vad fn ska jag ha med den att göra när vi har teknik lektion? Så antingen tar du bara med dig dom sakerna du just ska ha med dig för just den lektionen, eller för alla lektioner fram tills lunch. Enkelt och supersmidigt!
 
Min har jag faktiskt fått när jag vann en tävling i samarbete med Stylight
 
 


C by Caroline ❤️
06 Oktober, 2014 - 10:42 / BLOGG: http://cbycaroline.blogg.se

Fin tygpåse! :)

Svar: Tack så mycket!
My Fredblad

maria at inredningsvis
06 Oktober, 2014 - 10:42 / BLOGG: http://inredningsvis.se/

Snygga bilder :) hoppas ni haft en lika solig höst som här i GBG, rena sommaren på nytt

Ny post ute...sexiga sänggavlar :)

Ha en skön ny vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: Åh vad härligt! Nä nu är det iskallt här :( Snygga sängramar btw!
My Fredblad

Maria Karlsson
06 Oktober, 2014 - 10:42 / BLOGG: http://www.nattstad.se/mariakarlsson

Så smidigt! att jag inte tänkte det på gymnasiet, synd att vi inte har skåp på universitetet :D

Svar: Haha, ja det är synd! :(
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback