» Dagens deep-Andras syn

Hur klassar andra mig som människa? En daglig fråga för många, gått självförtroende eller inte spelar ingen roll. Dagens samhälle går ut på stt vara störst, bäst och vackrast, så att jämföra sig med andra har blivit nogot av en norm.
Det är läskigt är att man ser sig själv varge dag, men endå så ser man inte hur man växer och utvecklas. Jag har min egna bild av mig, om hur My ser ut och hur My är. Jag har ingen aning om hur jag ses i andras ögon, är jag snäll, läskig eller bara sådär som alla andra. Står jag ut i mängden eller smälter jag in i bakgrunden?
Jag kan se hur människornna i min omgivning växer, hur dom handskas med problem och hur dom gör för att kunna leva sitt liv. Jag tolkar dom på mitt sätt, vad jag tycker och känner för dom. Det är sånt som jag kan styra över, men jag kommer aldrig kunna styra eller få reda på hur andra gör med intrycket dom får av mig. Jag har mina ideer och mina egna  fack där jag placerar människor, det har vi alla. Alla har sina egna system hur dom tolkar andra och ingen är denandras lik.
Något jag alltid drömt om är att kunna för en dag få se sig själv utifrån någon annans ögon, kunna se och uppleva saker som jag annars ser från mitt egna perspektiv.
 


Petra
01 Oktober, 2014 - 07:23 / BLOGG: http://brunetpetra.blogg.se

sv ja nu är det verkligen höst ute

hoppas du få en fin dag

Svar: Tack! Tackar, men kan nu säga att jag hoppats att du har haft en bra dag!
My Fredblad

Ebba
01 Oktober, 2014 - 07:23 / BLOGG: http://ebbafridaa.blogg.se

Så snygg jacka!
Svar: ja det är verkligen superskönt att slippa den skiten nu :)
Kram

Svar: Tack så mycket!
My Fredblad

Sara - Fitspo, fashion & food
01 Oktober, 2014 - 07:23 / BLOGG: http://sarafl.forme.se

ha en bra dag!

Svar: Tack detsama!
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback