» Är det snyggt, coolt eller lite egoistiskt?

Just nu ligger det på en blandninga av alla tre saker! Fick skjuts av morsan idag en bit påvägen då hon började typ samtidigt som mig När jag hade satt mig ner i bilen tog hon fram en liten påse och med förväntansfulla ögon sa hon att hon hade en liten present till mig. I påsen låg ett halsband, ett namnhalsband sånt man har i armen för att kunna identifiera människor. Passade sjukt bra ihop med min camoflagejacka som jag har på mig idag!




Venice
08 Oktober, 2014 - 09:10 / BLOGG: http://iamvenice.blogg.se

Sjysst present! :)

Svar: Ja, verkligen eftersom jag inte heller hade gjort något för att få den ;)
My Fredblad

Elli
08 Oktober, 2014 - 09:10 / BLOGG: http://minielli.blogg.se

Haha det är väl inte egoistiskt heller! Bara lite kanske ;) Finns många som har armband/halsband med sina namn på. Kram

Svar: Haha, ja det är iförsig sant!
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback