» påt igen?

Tjenare mannar!
Ska jag föörsöka på mig det här med bloggandet igen?
Nu har jag ingenting att skylla på, jag går bara halvtid, kan ta det senare, så därför har jag all tid som behövs :)
 
Här är lite bilder från igår när jag och frida drog på oss klänningar och tog bilder ute i skogen :D
 
 
Klänningen är en gammal, så jag kommer inte ihåg vart jag köpte den. Alla bilderna är tagna av Frida. Ni kan få några på henne också senare :)
 
 
Men back the reallity, igår kom frida hem till mig när hon slutade. Vi kolade runt i gammla skolkataloger, och "spanade" in hur alla såg ut förut... Haha, det var ingen vacker syn... Usch!
Så det kan alltså bara gå åt ett håll med fotot, om man inte blundar eller gör någo sånt dumt. Men guuud va söta och små vi var. När man började i sexan tyckre man att man hade blivit såååå cool och stor, liksom få gi i högstadiet och alla stora igen.
Nu går man i nian, och jag känner mig precis likandant som jag kände första dagen i 6:an. kommer nog aldrig att växa upp.
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback